chrissuburban
New Member
Chris,
have you check your CPS (crankshaft position sensor) ? Can you access a scanner/reader and read the DTCs? (Diagnostic troubleshooting codes)
From what I saw on your videos, the starter is cranking too slow, your PMD is fried (or will very soon, especially you're coming to summer in Europe)
I didn't hear the FSO solenoid clicking.
Ground from IP harness must stay bolted on top of IP, PMD must be bolted to a proper heatsync, not just tighten by plastic fasteners
Once fixed relocate your PMD outside bay engine. Contact Leroy at PMDCABLE.com, he will sell you all you need for that.
In french :
Chris, as-tu controlé ton CPS (capteur de position du vilebrequin)? Peux-tu disposer d'un scanner/lecteur pour lire les DTCs (codes d'erreur)
De ce que j'ai pu voir sur les vidéos, le démarreur tourne trop lentement, le PMD est cuit (ou le sera bientôt, particuliérement alors que vous entrez en été en Europe)
Je n'ai pas entendu le FSO solenoide cliquer.
La masse du faisceau du PMD doit rester fixée sur la pompe à injection, le PMD doit être fixé avec des vis sur un radiateur correct, pas simplement tenu par des colliers en plastique.
Une fois réparé, déplace ton PMD en dehors du compartiment moteur. Contact Leroy à PMDCABLE.com, il te vendra l'équipement nécessaire.
ok my friends,
i opened FSO and i try tu put keys at "on" but not klick ,don't move yet fuel went out of pump and sank to the ground.
see video; http://www.youtube.com/watch?v=2Ap8MPEakRw
if the FSO is my problem,
you just saved me 1400 USD
dice that one of you comes to Belgium I offered him Laurent Perrier champagne